Česká Republika

Otevřený seminář: Řízení virtuálních týmů

Otevřené semináře > Otevřený seminář: Řízení virtuálních týmů

 

Počet lidí pracujících na dálku se v roce 2017 zvýšil o 140 % oproti roku 2005. Předpokládá se, že v roce 2020 bude 50 % pracovní síly pracovat na dálku. Jistě máte i ve vaší společnosti manažery, kteří řídí tzv. virtuální týmy. Řízení takových týmů je náročnější a má svá specifika. Jste dostatečně připraveni poskytnout jim kvalifikovanou podporu a radu?

 

Přijďte se podělit o své zkušenosti na otevřený seminář „Řízení virtuálních týmů“, který pořádá společnost Dynargie.

Obsah semináře:

·        Jaké jsou potřebné dovednosti vedoucího a členů virtuálních týmů?

·        Jaké existují druhy porad virtuálního týmů a jaká jsou specifika jejich řízení?

·        Jaké lze používat virtuální icebreakers?

·        Znáte základy kultury virtuálních týmů (axiomy, komunikační protokol, etiketa telekonferencí,…)?

·        Jak můžeme řídit výkon, hodnotit a ocenit členy virtuálního týmu?

·        Jaké technologie lze využít pro podporu komunikace ve virtuálním týmu?

 
 
 
 
Lektoři: Tatiana Bálintová & Veronika Pavlasová
 
Datum: 20. 6. 2019
 
Místo konání: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, Praha 5 - Smíchov

Doba trvání: 1 den

Plán dne: od 9:00 do 17:00

Cena: 7.000,- (+DPH)
 
V případě zájmu kontaktujte koodinátorku otevřených seminářů: Kateřina Fořtová (katerina.fortova@dynargie.com)

PŘIHLÁŠKA